Laat de verzekeraars de Freestyle Libre vergoeden!

De Freestyle Libre, een apparaatje dat ervoor zorgt dat een diabetes patiënt niet meer in zijn vinger hoeft te prikken.  Deze wordt niet vergoed. Bizar toch? Deze moet wel vergoed worden. Met uw handtekening onder deze petitie wordt dat steeds makkelijker en komen we dichterbij! Bij 15.000 handtekeningen ga ik samen met de resultaten van ons onderzoek, die positief zijn ten aanzien van financiën etc., naar de vereniging van verzekeraars. Hiermee willen we druk uitoefenen om positief te beslissen over de vergoeding van de Freestyle Libre.

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.