Laat De Leeuwsnacks blijven zitten waar ze zitten!

Ik Bram Hummel uit Zeewolde, heb te horen gekregen dat De Leeuwsnacks weg moet op zijn huidige locatie.Ik vind het erg jammer dat het op deze manier moet lopen. Om deze reden ben ik een petitie gestart en ik zou het echt waarderen als de mensen dit willen tekenen! Als ik kijk naar De Leeuwsnacks zie ik een leuk en zorgzaam bedrijf ze zijn erg aanwezig in het dorp. Zo zijn ze te zien met de avondvierdaagse, de sinterklaasintocht en in het gezelschap van de ouderen in de sfinx. Ook zijn ze sponsoren van de atletiekverenigjng en de voetbalvereniging. Het lijkt mij dat dit een goed bedrijf is voor het dorp Zeewolde.

Ik vind dat de gemeente hier nog een keer goed voor moet gaan zitten, om te kijken of ze het bestemmingsplan kunnen aanpakken. Zodat De Leeuwsnacks kan blijven zitten!

FB_IMG_15441295468482.jpg

FB_IMG_1544129563983.jpg