Laat onze crosskuil in IJmuiden bestaan!!

Lieve IJmuidenaren en omwonenden,

Onderteken en deel alsjeblieft deze petitie om de crosskuil IJMUIDEN te laten bestaan en de belachelijke plannen van de gemeente stop te zetten!!

Gemeente Velsen is van plan de crosskuil om te toveren tot een proeftuin waar we niks aan hebben en zwaar geldverspilling is. ONZE KUIL!! De kuil waar vele van ons uren hebben gespendeerd om te genieten van het crossen. Een plek waar je je even kon laten gaan. Een plek waar je samen kwam. Mensen ondertekenen deze alsjeblieft, ookal kwam je er misschien nooit. Deze plek mag nooit maar ook echt nooit ingeruild worden voor een proeftuin!! Dit is een plek waar velen van ons van houden!!

Laat onze kuil bestaan!

Delen is lief.

Door te tekenen geef ik Liselotte toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.