LATIN VILLAGE MOET VERBETEREN!

de LATIN VILLAGE organisatie moet eens naar zijn bezoekers gaan luisteren!!

Er zijn zo veel mensen die klachten hebben over de organisatie, parkeren, pendelbussen, locatie etc. En al die klachten zijn er al jaren. Deze klachten zijn begonnen toen LV besloot om op een ander terein te gaan zitten. SPAARNWOUDE VELSEN is een NO ..

punt 1:

Het gebied is ongelofelijk onoverzichtelijk. Wat de sfeer verpest omdat je continu aan het zoeken bent waar je bent en heen wilt/moet . Het terrein was in 2 delen gesplitst. Er was een 1 richtings pad gemaakt om van gedeelte A naar gedeelte B te gaan. Eenmaal in gebied B ( reggeaton hill kant) wist NIEMAND hoe je er weer uit kwam.

er was een uitgang , die niet bepaald goed werd aangegeven met bijvoorbeeld een bord met "uit"of zo iets..
Die uitgang was lastig te bereiken omdat het zo druk was je er amper langs kon. Eenmaal aangekomen bij de uitgang van gedeelte B was het nog 10 minuten lopen voor je gebied A (mainstage gedeelte) weer zag. BELACHELIJK!

punt 2 :

Parkeren en pendelbussen.

Parkeren was een regelrechte ramp. En ja jullie hadden gewaarschuwd dat het druk zou zijn, dat klopte inderdaad.. Maar op een parkeerplaats terecht komen waarbij je 25 minuten moest lopen door vieze weilanden om het festival terrein te bereiken is schandalig!! vooral als je 15 tot 20 euro hiervoor betaald!!!
Pendelbussen waren ook een ramp, dik in een file staan, geen toiletten, geen aico. KAN NIET! als je mensen aanraad om met pendelbussen te gaan moet je ervoor zorgen dat die apart kan rijden van de normale auto's !!

Punt 3 :

TE VEEL KAARTJES VERKOCHT !!! en daar zal iedereen het wel mee eens zijn! VEEL TE DRUK en zeker voor zo'n onoverzichtelijk gebied met heuvels en bomen. De vorige locatie was tenminste overzichtelijk, ook als het zo druk was.

Je kan ook te ver gaan met geld te willen verdienen. En daar was latin village een voorbeeld van !!

Deze petitie is aangemaakt om de organisatie van LV wakker te schudden dat ze even wat dingen moeten verbeteren!

Als je het ermee eens bent teken de petitie. Dan kan de organisatie er niet omheen dat ze een hele hoop moeten verbeteren! we betalen bakken met geld voor dit evenement eens per jaar. Dan hoor je ook goede service te krijgen. Je gaat ook niet naar een restaurant waar ze het eten naar je toe gooien en verwachten dat je het van de vloer eet... toch???

LATIN VILLAGE WORDT WAKKER !!