magneetvissen moet blijven

Magneetvissen word steeds populairder, veel mensen zijn op zoek naar oude spullen, en gewoon oud ijzer. maar nu word er gezegt magneetvissen is gevaarlijk er worden bommen uit het water gehaald. Maar is dit nou wel zo gevaarlijk want als je kijkt naar alle ongelukken met autos per jaar en dan die van magneetvissen. Dan kom je bij magneetvissen op 0 uit. wij zijn van mening dat wanneer je matriaal uit het water haalt dat dit juist onze natuur opruimt en de gevaarlijke voorwerpen met aanleiding tot zwemmen in die gebiedden niet meer onder water liggen. Wat betreft die bommen de eod moet blij zijn hiermee waneer je een bom uit het water haalt  zijn er een hoop minder explosieven. Mijn mening is wel vind je een bom dat hier regels aan moeten zitten. Waarom niet bepaalde regels opstellen voor gevaarlijke voorwerpen . Het moet fijn zijn als alles netjes opgeruimt is. En dit dus niet verboden hoeft te worden. Laten we de hobby koesteren en onze troep opruimen en het veilig houden voor iedereen.

!!!!!!!!!vergeet niet te bevestigen!!!!!!!

Door te tekenen geef ik magneetboys amersfoort toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.