Melkbus schieten

Wij, melkbusschutters uit de gemeente Kampen, verzoeken Burgemeester Bort Koelewijn en de gemeenteraad van Kampen, om de aangewezen locaties voor het melkbus schieten tijdens oud en nieuw te laten vervallen en/of dermate uit te breiden, zodat evenredig binnen de gemeente Kampen geschoten kan worden.

Wij, de melkbusschutters binnen de Gemeente Kampen,hebben sterk het gevoel dat we niet gehoord zijn tijdens de bijeenkomsten die georganiseerd zijn door de gemeente Kampen en dat er niets is gedaan met de gegevens die we hebben achter gelaten op de bijeenkomsten, en de mails met daarin locatie verzoeken die naar de Gemeente Kampen zijn gestuurd.

Hierbij verzoeken wij de Burgemeester en gemeenteraad om de aangevraagde locaties te herzien en te honoreren.

Door te tekenen geef ik Peter karel toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.