Mijn hondje Belleke terug aan mij geven.

Nadat mijn ex-vriend onze relatie beeindigde voor een jongere vrouw, nam hij ook mijn hondje Belleke af en gaf haar aan zijn ouders. Ik heb haar nooit meer terug gezien

Na 3 gewonnen rechtszaken dat ze haar terug aan mij moesten geven deden ze dit niet.

Dan gaan ze in hogerberoep en halen ze hun gelijk door een vals aankoopdocument te maken, meineed te plegen en moedwillig belangrijke stukken achter te houden.

De onderzoeksrechter vond het niet nodig het document te laten onderzoeken gezien het maar om een hond ging en het word zonder gevolg geklaseerd.

De rechter in hogerberoep weigerde mijn stukken en lachte het meisje dat mijn advocaat verving vierkantig uit, ook werden zijn ouders bij deze rechter in een zaak betrokken die enkel mijn ex-vriend en mij aanging wat bij wet verboden is.

Tegen mij zei ze "koop toch een andere hond" waarop ik antwoorde dat geen enkele andere hond mijn Belleke kan vervangen.

Ze geloofd zijn familie en hun vrienden die allemaal onder ede een valse verklaring hebben afgelegd, op papier met paspoort, waaronder zijn nieuwe vriendin.

Ze negeert dat er een belangrijk stuk uit hun dossier ontbreekt, namelijk dat het samenlevingscontract zegt dat bij verbreking de verdeling 50%50 is eender wanneer het goed bekomen is. Ondanks dit door ons gezegd werd.

Ze neemt het valse aankoopdocument aan als zijnde echt en zegt dat Belleke van hem is gezien de aankoopdatum van vh samenlevingscontract is.

Het gaat hier om corruptie, mijn ex-vriend heeft veel hooggeplaatste vrienden waaronder politie, rechters, ministers enz.

Mijn bewijsstukken werden niet toegevoegd bij mijn pv's.

Ze weten dat ik geen geld heb om het document te laten onderzoeken op echtheid ( ong 2500€ ) dat is ook de reden dat ik na 3j nog steeds mijn deel van de verdeling niet heb, want dan weten ze dat ik direct laat onderzoeken.

Ik heb al via meerdere instanties hulp gezocht maar die vinden het ook niet belangrijk genoeg.

Een ander voorbeeld hoe men zaken behandeld op sommige rechtbanken, hij had een huis, waar ik ook heel wat geld had ingestoken. We willen beslag laten leggen en moeten in hoogdringendheid 7w wachten op de goedkeuring vh financieel gedeelte om de zaak in pro-deo te doen.

Toen we dan eindelijk de zaak konden indienen werd het afgekeurd er was geen bewijs dat de woning verkocht was en aan welke prijs, maar de verkoopsprijs had er niets mee te maken gezien mijn deel van de verdeling per stopzetting contract was en de schattingswaarde van die datum gelde en niet de datum van een eventuele verkoop. Hij heeft het ook 100000€ onder de schattingswaarde verkocht.

Het huis is namelijk verkocht bijna 3j nadat ik mijn deel moest gehad hebben.

hij heeft geen inkomen en leeft zwaar op de r/c van de zaak. ong 260000€ die hij de zaak schuldig is

noch vond de beslagrechter dat er niet voldoende bewijs was dat hij mij niet zou kunnen uitbetalen.

In Antwerpen is het al voldoende dat men aantoont dat de persoon geen inkomen heeft.

Een ingediende klacht bij het comitep ivm het niet toevoegen van al mijn bewijsstukken door de politie, werd aanvaard voor onderzoek, maar plots wordt er niets gedaan en krijg ik zelfs geen antwoorden op mijn vragen hoever ze staan met het onderzoek.

Ik wil dus de handelswijze van bepaalde rechtbanken en andere diensten aanklagen.