Mike J mag niet op onbegeleid verlof.

Dit is d psychopatische kindermoordenaar Mike J. Zijn slachtoffer was Rowena Rikkers, beter bekend als het meisje van Nulde. Justitie laat 'm begin januari met onbegeleidverlof gaan, terwijl de vader en dochter levenslang hebben gekregen!! Waar dit monster alle hulp krijgt van de staat, staan vader en dochter er alleen voor!!

Vijftien jaar geleden wordt op het strand van Nulde een rompje aangetroffen. Andere lichaamsdelen worden elders in ons land gevonden.

Na reconstructie van het hoofdje blijkt dat het gaat om de vierjarige Rowena. Ze is door de vriend van haar moeder dusdanig mishandeld dat ze hieraan is overleden. Na een klopjacht die eindigt in het Spaanse Murcía worden de stiefvader en de moeder opgepakt.

Onbegeleid verlof

Mike J. krijgt een gevangenisstraf opgelegd van twaalf jaar en tbs met dwangverpleging. Wanda R. wordt tot zes jaar cel veroordeeld. Zij heeft haar straf inmiddels uitgezeten en leven met een nieuw gezin opgebouwd.

Als extra pijn op de wond, moest Martin Huisman via een app’je van Slachtofferhulp vernemen dat J. op onbegeleid verlof mag. “Dat komt dan vrij, zo’n psychopatische kindermoordenaar

Mike J mag nooit meer vrij komen vind jij dat ook teken dan deze petitie