Moltweg Landgraaf

vn-brengt-app-voedselhulp-vluchtelingen.jpgWij als bewoners van de Moltweg in Landgraaf zouden graag de verkeerssituatie gewijzigd willen hebben. Deze weg is levensgevaarlijk en er gebeuren jaarlijks te veel ongelukken. Wij zouden graag een permanente flitspaal (die aan weerszijden flitst), drempels en LED-verlichting willen zodat het verkeer wel MOET afremmen. De kinderen uit de wijk moeten deze straat oversteken om naar de speeltuin te lopen. Wij houden dagelijks ons hart vast.

Moeten hier echt eerst nog meer doden en gewonden gaan vallen voordat er eens aktie ondernomen wordt?

Graag op kort termein de veiligheid van deze weg verbeteren voordat het straks helemaal niet te overzien is. En ... VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN!!!

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.