Nachtdiensten van dierenartsen moet in Spijkenisse blijven!

Al jaren is er een dienstenregeling tussen de verschillende dierenklinieken in Spijkenisse, waarbij alle nachten, weekenden en feestdagen onderling zijn verdeeld. Alle dierenartsen voeren de diensten uit naast hun dagelijkse spreekuren en door een toenemende drukte buiten de spreekuren, merken de dierenartsen van de verschillende praktijken in Spijkenisse dat ze de nachten niet goed meer kunnen combineren met de dagelijkse spreekuren en dat dit in de toekomst zou kunnen zorgen voor een minder goede kwaliteit diergeneeskunde. Om die reden hebben alle praktijken in Spijkenisse in samenspraak besloten om de nachten uit te besteden, zodat ze overdag en in de avond (tot 23:00uur) allemaal goede zorg kunnen bieden.De spoedgevallen worden overgedragen aan 'Spoed- & Verwijskliniek voor Dieren' in Barendrecht.

Dit kan gewoon niet! Dit is veel te ver weg voor een spoedgeval!! Dit gaat dierenlevens kosten!!!Denk ook aan mensen die geen vervoer hebben of de brug,die regelmatig problemen geeft ... Barendrecht is dan ineens heel ver weg!!

Er moet toch een andere oplossing zijn om de spoedgevallen in de nacht gewoon in Spijkenisse te behandelen??

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.