Nationaal Songfestival voor het volk en door het volk !

Al jaren stuurt de AVROTROS alleen nog maar BN'ers naar het Eurovisie Songfestival, die Nederland daar mogen vertegenwoordigen, terwijl gewone Nederlandse songwriters en zangers en zangeressen, zoals ik (songwriter MUSIC DIVINE) en DECI (zangeres) geen kans meer krijgen om hun talenten te laten zien.

Op mijn Facebook pagina : Https://www.facebook.com/musicdivine.eu kunnen jullie ons lied 'Broken' horen (ook deels op mijn website : www.musicdivine.eu), dat ik dit jaar graag als inzending had willen toesturen, en dat ook al jaren op de planken ligt door al die vriendjespolitiek, en ik vraag iedereen die die onze actie wil steunen, om ook naar die pagina te gaan, en de campagne te LIKEN en DELEN!

Het Songfestival behoort toegankelijk te zijn voor iedereen, maar dan moet er wel eerst een eerlijke nationale selectie plaats te vinden, middels een Nationaal Songfestival. DUS NEDERLAND, LAAT JE STEM HOREN EN STEUN ONS !!!

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).