NEEN aan de AFVALTAKS van IVAREM

Elke gezin uit een gemeente die aangesloten is bij Ivarem, betaalt vanaf 1 januari een jaarlijkse bijdrage van 54 euro als bijdrage in de vaste kosten van het afvalbeleid.
Het gaat over de inwoners van de gemeenten: Bornem, Sint Amands, Puurs, Willebroek, Mechelen, Duffel, Sint Katelijne Waver, Duffel, Bonheide, Putte, Berlaar en Lier.

De inwoners uit deze gemeente worden het slachtoffer van de winsthonger van Ivarem. Alle argumenten die Ivarem aanhaalt zijn nepargumenten om hun kas te vullen en de zakken van de aandeelhouders. Maar ook de gemeentebesturen zwijgen in alle talen en strijken een deel op. Zij gebaren van "kromme haas". Wij roepen alle inwoners uit deze gemeente op om "NEEN" te zeggen tegen deze onrechtvaardige maatregel. TEKEN DEZE PAGINA EN DEEL DEZE MET VRIENDEN, FAMILIE, BUREN EN KENNISSEN. Samen staan we sterk en gaan we de strijd aan tegen de invoering van deze schandalige taks.