Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

Het waarom blijft ons vreemd, waarom mogen katten die niet zichtbaar iemands "eigendom" zijn zomaar worden vermoord? Waarom gaat de Vlaamse regering zo hard uit de bocht? Geen haar beter nog dan de landen waar iedereen scha en schande over spreekt omdat ze hun zwerfdieren massaal vermoorden! Wij willen daar geen deel van uitmaken! Wij willen dat dat decreet met onmiddellijke ingang ongedaan wordt gemaakt! Het staat lijnrecht tegenover waar wij met man en macht voor vechten: het Zwerfkattenbeleid, diervriendelijke indijking van de zwerfkattenpopulatie. Moeten wij die dieren dan hun vrijheid ontnemen nadat ze steriel werden gemaakt? Waanzin ten top is dit!!! Steun ons om dit aan de schandpaal te nagelen en het ongedaan maken van dat decreet te eisen!