Nieuw onderzoek beleid jeugdzorg nederland

Er zijn vele klachten van ouders die strijden voor hun kinderen en die ten onrechte worden bejegend met leugens vanuit jeugdbescherming omdat hun geen gezichts verlies willen leiden en dat ten koste van duizenden kinderen die daardoor enorme schade ondervinden. Zoals hun zeggen moet er gekeken worden naar feiten die zwart op wit staan alleen gebeurd dat niet en worden ze ondanks gesteund door hun hogere macht.

Beste mensen dit moet bij den haag komen zodat er mischien nog hoop is op verandering na onderzoeken zodat deze ellende een hoop kinderen bespaard kan blíjven.

Door te tekenen geef ik Danielle toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.