Nieuwbouw voor WZC Sint-Elisabeth Eeklo

DSC_4684.JPG

Een nieuw woonzorgcentrum St-Elisabeth is dringend om de (oudere) bewoners van Eeklo blijvend betaalbare kwaliteitszorg te garanderen. De stedenbouwkundige vergunning dd. 27.02.2018 werd door de stad geweigerd.

Wij, bewoners, medewerkers, familieleden, vrijwilligers en sympathisanten van het WZC St-Elisabeth dringen er op aan snel werk te maken van de toelating om een nieuw WZC te bouwen op de Hartsite in de Moeie. Wij vragen aan het stadsbestuur van Eeklo om te ijveren voor een kwaliteitsvolle en betaalbare ouderenzorg in Eeklo. Administratieve fouten, exuberante grondprijzen en loze beloften verhinderen een deugdzame en zorgzame samenwerking. Dit ten nadele van de inwoners van Eeklo, zowel (toekomstige) bewoners als medewerkers van het WZC.

Wij vragen een eerlijke en correcte samenwerking, gebaseerd op wederzijds vertrouwen.

Wat wordt precies aangeklaagd?

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.