nieuwsbreker Alex voor president

Names het volk wil ik nieuwsbreker Alex mij met deze petitie tot President benoemen van Nederland. De Politiek is niet van plan openheid te geven over zaken die er werkelijk toedoen. Wilders en Rutte hebben het niet over 9/11 https://nieuwsbreker.wordpress.com/2012/09/09/911-het-bewijs/ of over chemtrail genocide op de hele Aarde en mensheid https://nieuwsbreker.wordpress.com/2014/01/05/chemtrails-het-bewijs-2/ ze hebben het ook niet over de kinderen die kruimels van de vuilnisbelt eten om te overleven en die het slachtoffer zijn van de hebzucht van de elite in deze wereld https://nieuwsbreker.wordpress.com/2015/07/10/geld-genoeg-om-de-eu-en-elite-te-redden-en-de-zwakkeren-mogen-de-tering-krijgen/ ze hebben het ook niet over de New World Order met hun plannen tegen ons http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/hoe-komt-de-nwo-uit-ons-systeem/ de Amerikaanse en Europese elite die bezig zijn om ons uit te roeien https://nieuwsbreker.wordpress.com/2015/04/22/email-aan-amesty-international-chemtrail-genocide-op-mensheid/ niets doet de politiek want zij horen bij het systeem, hetzelfde systeem wat ons kapot maakt. Ik heb nooit geen kwaad gewild ik was hier slechts om te vechten tegen dit systeem en hier om te winnen. Dit is een begin, een begin om terug te vechten ik heb miljoenen handtekeningen nodig. Ik heb hun niet nodig om mij tot leider te maken dat doen jullie. https://www.youtube.com/watch?v=RC6sMFbL288