noodkreet

Ik ben een kind van gescheiden ouders waar veel geweld vroeger thuis was, ook ik trouwde de verkeerde man, en ben een jaar na de trouwerij gescheiden omdat ik mijn huwelijk ook veel geweld was.

4 jaar na mijn scheiding kwam ik een aardige man tegen en dorst ik weer aan een relatie te beginnen

Alleen leek deze relatie gebasseerd op een groot leugen, ik dacht dat hij vrachtwagenchauffeur was op buitenlandse reizen waardoor hij alleen het weekend hier was, later bleek dat hij dat beroep helemaal niet had maar dat hij een dubbel leven leiden, toen ik daar achter kwam en ik de relatie wilde beeindigen, sneed hij bij mij thuis de telefoonkabel door en gooide hij de televisie naar mij, en probeerde mij te steken met een mes, wat gelukkig niet gelukt is, ik heb toen aangifte gedaan bij de politie maar omdat ik een relatie met hem had gehad konden ze niet veel doen, deze man is mijn toen gaan stalken heeft ingebroken in mijn huis heeft mijn aangerand en verkracht, hij bedreigde daarbij ook mijn zoontje die toen 5 jaar was, dat hij hem op een dag zou meenemen en zijn vingers zou afsnijden en zijn tenen en dan naar mij zou opsturen, mijn zoon was als de dood voor hem, ik heb toen gelukkig een kontakt en plaatsverbod gekregen waar hij zich jammer genoeg niks van aan trok hij wist precies hoeveel tijd hij had voor de politie er was en dan was hij weer weg, hij is een keer over mijn schutting gekomen , en door de tuindeur naar binnen en heeft mij gegijzeld en heb drie uur met een mes op mijn keel gezeten, hij heeft steeds laten voelen dat hij de macht had, mijn zoontje was boven in zijn kamer aan het spelen en is via het bovenraam naar beneden geklommen en bij de buren aan de overkant (want weerzijde van de buren deden niet open die waren ook als de dood voor deze man) en heeft daar gebeld voor hulp, hij bleef echter stalken ondaks het kontakt en straat verbod, hij belde bijvoorbeeld midden in de nacht om mij te condoleren met het verlies van mijn broer stuurde rouwkransen bestelde dingen op mijn naam, en heeft zelfs aangifte gedaan tegen mij dat ik mijn zoontje sexueel zou mishandelen, wat er dan door je heen gaat is niet te beschrijven, ik kreeg in eens op een vrijdagmioddag de zedenpolitie aan mijn deur, en vertelde dat er eeen onderzoek gestart was en ze waren al bij mijn zoon op school geweest en in de buurt vragen gesteld niks bleek gelukkig van misbruik, maar ik kan u vertellen dat ik nooit in het openbaar meer mijn zoon durfde aan te halen, dit heeft een diepe snee gemaakt bij mij. En nu nog hebben wij hier beide last van.

Ook beweerde hij ineens de vader van mijn zoon te zijn en eiste hij een dna test, zover is het nooit gekomen, hij sneedt de banden door van mijn en mijn moeders auto, de politie was erg vriendelijk en wilde meehlepen en iepen hem vaak voor verhoor of haalde hem op maar ze zeiden elke keer hij is gek maar net niet gek genoeg hij is zo slim dat hij precies weet wat hij kan doen en hoelang het duurt voor wij daar zijn. Ze adviseerde mijn om onder te duiken voor een tijdje om te kijken of het rustig zou worden, ben toen eerst 6 weken naar brabant gegaan en daarna een half jaar bij mensen in friesland gezeten. Daarna zijn we weer terug gegaan aangezien mijn zoon daar niet kon aarden en erg last had van heimwee. Ook daar vond hij ons dus konden we net zo goed weer terug gaan, in purmerend terug was ik niet geliefd meer in de buurt iedereen was bang voor hem en het was erg rustig geweest en nu ik terug was begon de ellende weer hij wist ons overal te vinden, ik besloot te verhuizen, nu heb ik een kleine famillie ik had alleen mijn moeder en mijn broer en mijn broer had een motor ongeluk gehad en in mijn oude huis had een plavuize vloer en ik kon die er niet alleen uithalen en besloot het huis te verlaten en de kosten die de woningbouw zou berekenen  te betalen ik had gedacht dat het verwijderen van de vloer zo’n 2 a 3 duizend gulden zou kosten, maar ik kreeg een rekening van 25000 gulden ik schrok me kapot dit kon ik nooit betalen alleen de rente die ze rekende erover  was al zo erg hoog, ik heb toen bij de gemeente aangklopt voor hulp en dat werd in gang gezet, eerste keer ging het mis vanwege een verhuizing van de gemeente en waren ze mijn dossier kwijt, tweede keer ging mijn behandelaar weg en zou het overdragen weer dossier weg, toen in 2009 werd ik onterecht uit mijn huis gezet, de zaak heb ik aanhangen gemaakt en de zaak gewonnen de woningbouw moest mij een nieuw huis geven wat ze weigerde, wel kreeg ik een vette rekening van de ontruiming die ik moet betalen.  op dat moment kon ik ook in de wspn, ben in haarlem geweest bij de rechtbank maar ik had toen geen vast woon en verblijfplaats maar ik had een huisje wat ik even kon huren kosten 650 euro in de maand mijn inkomen was 750 dus dat hield ik niet lang vol, ik had in drachten een bewindvoeder waar ik als de dood voor was, een hele stugge vrouw die gelijk duidelijk maakte dat ze er nioet voor mij was maar voor de rechtbank, ze beheerde niet mijn geld ik moest zelf de vaste lasten betalen dat ging niet meer en ik stond weer op straat, ik ben toen gaan zwerven en heb in belgie en in duitsland gezeten.

En omdat ik mijn plicht niet nakwam  ben ik uit de wspn gezet, inmiddels heb ik een bewinvoeder en krijg ik 35 euro in de week om van te leven en de rest gaat naar de vaste lasten en naar de schuldeisers, ik zit nu twee jaar in een huis van het tweede kansbeleid van het AOP (algemeen opvang centrum in purmerend), maar omdat mijn schulden niet geregeld zijn kan het huis niet op mijn naam.

Help me astublieft om hier te kunnen blijven, ik ben 52 jaar en ik moet op 23 maart mijn huis verlaten en heb geen idee waar ik terecht kan.

alvast bedankt,

Simone