Ouderverstoting Stop! Stop ! Stop ! AUB blijf tekenen om dit te stoppen!

Onze ervaring : vrijwillig in een traject stappen-gesprekken gevoerd met je kinderen waar je zelf niet bij aanwezig bent-beweringen van dingen die er gezegd en gedaan zijn zwart op wit, eenzijdig en zonder enige vorm van onderzoek-je verteld worden dat je je kinderen niet meer mag zien door deze gesprekken die zwart op wit zijn gezet zonder enige vorm van onderzoek-ruimte geven aan je kinderen omdat je een liefdevolle ouder bent-door deze ruimte te geven uiteindelijk je kinderen kwijt raken

Dit is in een notendop wat ons is overkomen en dan heb ik het nog niet over de pijn, het verdriet, de machteloosheid, vechten voor je bestaan en nog zoveel meer waardoor je echt beschadigd raakt als ouder en mens.

Mensen die dit andere mensen aandoen moeten gestopt worden ! Ouderverstoting is kindermishandeling waar iedereen bij staat te kijken en je van het ene traject in het andere wordt getrokken waarin je geen schijn van kans maakt omdat de programerende ouder door gaat tot je tot de grond toe afgebroken bent ! Op alle vlakken.

Ondertussen worden je kinderen gevoed door haat , angst en waanideeen door de programerende ouder en dan beweren ze dat jij als ouder niet deugt, dat jij niet voldoet als ouder, op basis van .............?!

De werkelijkheid is dat ze de programerende ouder alle kansen bieden om dit te bewerkstelligen, de kinderen gaan praten zoals de programerende ouder, vol afkeer en haat richting de verstoten ouder. Een kind is van nature loyaal naar beide ouders, een kind weet niet wat haat is tenzij het hem/haar aangeleerd wordt dus als een kind dit soort gedrag laat zien moeten hulpverleners ingrijpen, dat is hun taak als hulpverlener! Alleen doorziet de hulpverlening dit  niet en neemt men deze "verhalen " die kinderen vertellen aan voor de waarheid, de waarheid van de programerende ouder!

De ouders die dit hun kinderen aandoen zijn ziek en hebben zelf dringend hulp nodig omdat zij iedereen meetrekken in hun destructieve gedrag. Het gaat deze ouders niet om hun kinderen, het gaat er bij deze ouders om hoe ze de andere ouder het leven zuur kunnen maken! en dit over de rug van hun bloedeigen kinderen!

Ik zeg : stop ouderverstoting! Teken deze petitie zodat we met zijn allen, alle ouders die verstoten zijn en iedereen die vind dat dit onacceptabel is, iets kunnen veranderen in de wetgeving en het systeem zodat de ouders die dit hun kinderen aandoen de hulp krijgen die ze dringend nodig hebben! Teken deze petitie zodat onze kinderen gered worden en uit kunnen groeien tot mooie lieve mensen , omdat onze kinderen te waardevol zijn om zo behandeld te worden!