Parkeerbeleid Schiedam Oost moet goedkoper!

Ben jij een inwoner van Schiedam Oost. Betaal jij jaarlijks ook veel geld voor je vergunning?

Wij vinden dat het anders kan. Rotterdam is een grotere gemeente dan Schiedam en toch is een parkeervergunning goedkoper én krijg je binnen ROtterdam een bezoekerspas. Hiermee kunnen je gasten tegen een gereduceerd bedrag parkeren voor 4 uur lang.

In Schiedam zit het anders in elkaar, wij betalen meer voor de parkeervergunning en krijgen bovendien geen bezoekerspas. Wat wij wel hebben is een kraskaart die je bij de gemeente moet aanschaffen, die bovendien niet altijd geldig is en maar max 50 cent goedkoper is dan een dagdeel kaart uit het apparaat.

Zelf vind ik het tijd worden voor verandering! Ben jij het hier mee eens, doe dan mee, teken de petitie voor een verlaging van de parkeerkosten! Of een tegemoetkoming middels een vorm van een bezoekerspas of uren verlaging qua tijden.
Op een zaterdag en vrijdag parkeren tot 22:00 uur kan zeker anders, een verlaging naar 20:00 uur zou ook al veel schelen zonder hoofdzakelijk de parkeerdrukte te vermeerderen.

Door te tekenen geef ik Hafida toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.