Peter Bosz terug als coach van Ajax!

Een man, die in de jaren 90, in zijn vrije tijd, bij de trainingen van het Ajax van Louis van Gaal ging kijken. Die vorig seizoen Ajax eindelijk zijn gezicht terug gaf door die gasten te laten voetballen volgens de Cruijff visie. Die ook samen met vader en zoon optrok in Tel Aviv en het totaal voetbal in Dortmund heeft laten zien. Een man die werd tegen gewerkt binnen de club, in een jaar dat wij eindelijk weer eens echt trots waren om ajax supporter te zijn. Een jaar waarin Europa werd veroverd met hartstochtelijk voetbal. Het draaide niet eens meer om winnen of verliezen, zo lang we maar met het koppie omhoog het veld verlieten. In het jaar dat Johan Cruijff overleed, hadden wij eindelijk weer een trainer met een visie.

Net toen Keizer dit jaar het elftal weer een beetje op de rit had werd hij ontslagen. Net op dat moment zat ook Bosz zonder club. Toch werd er weer voor iemand anders gekozen. Laten we deze fout recht zetten en Bosz gewoon vragen om terug te komen. Teken de petitie en geef Ajax zo zijn gezicht terug.

Natuurlijk stuur je deze petitie daarna door naar zo veel mogelijk mensen :) THNX