petitie tegen afschieten van katten

Utrecht Friesland en Noord Brabant accepteren het afschieten van wilde katten maar er is gebleken dat de meeste katten met baasjes zijn. Nu wil de jagersvereniging van Amersfoort dat ze het landelijk mogen doen. Het moet verboden worden. Er zijn opvanghuizen voor wilde katten. Ze kunnen ze steriliseren en castreren zodat ze zich niet voort kunnen planten. Het is de schuld van mensen die hun katten dumpen en nu zijn de diertjes de dupe en onze eigen katten lopen ook een groot risico om neergeschoten te worden. Stop het afschieten van katten. Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen de petitie tekenen en delen.

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door linda de bruyne. Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.