Petitie tegen de vervroeging van de deadline voor de tussentijdse presentaties.

Als ondertekenaar verklaar ik niet akkoord te gaan met de eenzijdige beslissing van de docenten om de tussentijdse presentaties m.b.t. onze bachelorstages te vervroegen van 1 april 2019 naar 11 maart 2019. Als studenten respecteren we de afgesproken data die ons opgelegd worden en kunnen wij vooropgestelde deadlines slechts in samenspraak wijzigen zonder enige garantie dat dit zelfs kan. We hopen in deze drukke eindperiode, waarvan onze planning vaak reeds lange tijd vaststaat, op enig begrip van de docenten en vragen om de originele datum (1 april 2019) te behouden of in samenspraak een nieuwe, haalbare datum te bepalen. Ik verklaar ook een laatstejaar student te zijn aan KdG in de richtingen PB-BLC en deel te nemen aan mijn bachelorproef.

Door te tekenen geef ik Mikael Van Vyve toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.