Petitie tegen dwarsliggende gemeente kermis-kaarten Heel

De geruchten gaan, dat er wederom mensen zijn die het kermiskaarten bij Café Oppe Linj in Heel, willen tegenwerken. Die ene dag of die paar dagen in het jaar....waar is de tolerantie gebleven? Waarom zijn er altijd weer mensen die anderen het plezier niet gunnen? Dit mogen we niet laten gebeuren!! Like deze pagina om zoveel mogelijk volgens te krijgen!! Wat er ook moge gebeuren, HET KERMISKAARTEN GAAT DOOR!! Desnoods nemen we onze eigen muziek, tafels, stoelen, kaartspellen, bier, wijn,  fris en etenswaren mee!! Niemand neemt ons, bijna 200 kaartende Heelder mensen, het kermiskaarten af!! Wij zullen ten strijden trekken op kermismaandag!! Met of zonder vergunning!! BAM!!!2B0AA4E0-8666-40C0-B47B-D863F8666C48.jpeg