Petitie tegen ontslag Polle

Paul Van Schepdael was 21 jaar aan de slag bij de drankenhandel Heymans in Sint-Martens-Lennik tot die werd over genomen door het bedrijf Schoentjes. Paul werd mee overgenomen en werd overgeplaatst naar de afdeling in Sint-Pieters-Leeuw.

Intussen werd Paul ontslagen.

Volgens Drankenservice Schoentjes zorgde het feit dat Paul bepaalde zaken niet kon doen voor wrevel bij het overige personeel. “Hij doet zijn opdrachten wel goed maar moet daar bij meer gecontroleerd worden. We leven nu eenmaal in een wereld waar productiviteit voorop staat. Het is de eerste keer dat we een dergelijke maatregel moeten nemen en dat laat ook ons niet onberoerd.”

Paul leverde gedurende 21 jaar perfecte arbeid en werd door iedereen graag gezien, maar plots kan hij geen toegevoegde waarde meer leveren.

In Sint-Martens-Lennik, waar iedereen Paul goed kent, sloeg het ontslag in als een bom. Emiel Walravens, de Lennikse Gronckelman, is verbolgen en is met enkele vrienden gestart met een petitie.

Via deze online-petitie wordt Emiel gesteund in zijn opzet.