Petitie verplicht psychiatrisch onderzoek Mark Rutte en Sander Dekker in Anne faber zaak

Omdat het er op lijkt dat de Anne Faber zaak een Problem, Reaction, Solution, psyop (psychologische operatie) is die er voor moet zorgen dat iedereen zonder toestemming psychiatrisch onderzocht kan worden en ter beschikking van de staat kan komen te staan, eisen wij dat ook politici dit onderzoek moeten ondergaan.

De zaak van Anne Faber en Michael P. stinkt een uur in de wind en het lijkt er sterk op dat het verhaal grootschalig in scene is gezet met medewerking van justitie, media en de politiek om er simpelweg nieuwe wetgeving door te kunnen drukken die normaliter nooit door het volk geaccepteerd zou worden. Door het volk zwaar op de emotie te bespelen word de massa overtuigd om voor zo;n wetswijziging te zijn, omdat iedereen het linkt aan het monster michael P.

De media hebben ons overtuigd dat het allemaal waar zou zijn, maar we zullen en kunnen het zelf nooit kunnen checken en moeten er maar van uitgaan dat we niet met Hollywoodtechnieken bespeeld worden. Het resultaat is dat mensen zonder aanleiding psychiatrisch weg kunnen worden gezet en hun leven lang in de goelag kunnen verdwijnen, omdat de wetgeving ze niet langer beschermd.

Wij eisen dan ook dat minister Sander Dekker en premier Mark Rutte tevens een verplicht psychiatrisch onderzoek ondergaan. Het is wenselijk dat zij eerst 3 dagen door een observatie team in de gaten gehouden worden waarna zij zullen worden opgehaald door de psychulance, om ze minimaal 18 uur ter observatie in een isoleercel te zetten. Dan zullen zij worden voorgeleid aan een psychiater die gaat beoordelen of zij verward gedrag vertonen.

Wij zijn tegen het vrij rondlopen van gekken die schade aan kunnen richten aan individuen of groepen mensen, maar als het volk wordt bespeeld met psychologische media-operaties, dan is de vraag of de daarop volgende nieuwe wetgeving niet simpelweg iedereen zou kunnen raken. Zo'n wet kan in potentie iedereen de psychiatrie in dwingen en levenslang ter beschikking van de staat doen komen te staan. Dat wil zeggen dat er niemand meer zal kunnen zijn die de psychiatrische afkeuring kan tegen gaan en je het zelfbeschikkingsrecht ontnomen wordt. Dat is horror in de maak door horror-acteurs in Den Haag.