Petitie opheldering doodsoorzaak Rose (22 jaar)

Voor degene die ook met mij meevoelen, vraag ik jullie om aub deze petitie voor mij te ondertekenen. Ik ben al ruim 4.5 jaar aan aan het strijden om helderheid te krijgen naar de doodsoorzaak van mijn dochter. Om als moeder met vraagtekens achter te blijven is vergelijkbaar met een langzame zeer pijnlijke marteling. Mijn kwaliteit van mijn leven is weg en kan hierdoor niet normaal meer meedraaien en functioneren in deze maatschappij.

Wat ik nodig heb

Om opheldering te krijgen over de doodsoorzaak van Rose is het noodzakelijk om een kopie te ontvangen van het politierapport en het medisch rapport van het Forensisch instituut te Rijswijk.

Tot nu toe hebben mijn pogingen gefaald om de gegevens in mijn bezit te krijgen. Deze gegevens zijn echter noodzakelijk om een onafhankelijk onderzoek te starten naar haar doodsoorzaak.

Doel: Petitie overhandigen aan de minister van Justitie en Veiligheid

Ik wil deze petitie uiterlijk begin januari 2019 overhandigen aan mr. Grappenhaus, minister van Justitie en Veiligheid, waarbij ik de minister zal vragen alles in het werk te stellen om de de door mij gevraagde gegevens boven water te krijgen, die mogelijk duidelijkheid zullen geven hoe Rose is overleden.

#premiermarkrutte #ministergrappenhaus #ministerdekker

83CDBC85-A9DD-4698-A3DF-55F5F97E8F1C.jpeg

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.