Propersona psychiatrie

Beste iedereen,

Propersona landelijke psychiatrie , maar hoe hun te werk gaan dat kan echt niet !

En ik wil nou wij willen dat het verbeterd !

helaas al te vaak gezien dat er mensen zelfmoord hebben gepleegd omdat ze niet de hulp kregen die ze hoorde te krijgen.

Wij zelf zijn al jaren in strijd en met jaren bedoel ik ruim 14 jaar !

En nog zien ze niet in dat ze op is , ze kan niet meer, de strijd tegen propersona om behandeling te krijgen die ze wel beloven maar die ze niet krijgt.

, wij vinden niet dat als een patient zegt ; ik ga mezelf in de fik steken dat de psychiater zegt ; ach dat doe je toch niet, en in de middag ging ze naar buiten naar de benzine pomp en heeft daar benzine gekocht en zette zichzelf in de fik en ze overleefde het niet. Dit kan niet !! Want dit is namelijk echt gebeurd !

een korte tijd geleden hier in de buurt iemand van de flat gesprongen , waarom ?  Omdat zij ook de hulp niet kreeg !!

iedereen daar moet het zelf maar uitzoeken.

Hier krijg je toch gewoon kippenvel van ?!

Wij willen gewoon graag dat er beter naar patienten geluisterd word en dat ze hulp krijgen en het niet zelf moeten uitzoeken.

met deze petitie wil ik laten zien dat wij niet de enige ben die niet met hun werkwijze eens is.

Mensen dit moet toch stoppen, dit word niemand gegunt

Teken deze petitie , Zodat ik kan laten zien dat wij niet de enigste zijn die het absurd vind hoe ze te werk gaan !

Teken , en laat zien dat we willen voorkomen dat de mensen zelfmoord plegen !!

Alvast bedankt iedereen die deze petitie tekent !