Protest tegen de sluiting van de poezenboot Gent

24 Jaar bestaat de poezenboot : een opvangcentrum voor zieke, verwaarloosde en gedumpte poezen. Hoe ziek of gekwetst ze ook binnengebracht worden, geen enkel dier zal daarom "afgemaakt" worden. Ze krijgen allen de nodige medische verzorgingen. Zonder enige controle te doen op de poezenboot, beslist Dienst Dierenwelzijn om de poezenboot te laten sluiten. Hun argumenten die ze aanhalen zijn gebaseerd op leugens. Zo beweert Dierenwelzijn dat de poezen in kleine benchen zitten : de meeste katten lopen vrij rond. Alleen zieke en gekwetste poezen zitten tijdelijk in een bench. Dierenwelzijn beweert dat er geen krabpalen en speeltjes voorzien zijn. De boot staat vol van de krabpalen en speeltjes. Ook in de benchen van de zieke katjes staan er krabpaaltjes en ligt er speelgoed. Ook volgens hen is er geen verluchting. In alle ramen zitten er ventilators!! Alle poezen hebben een bedje of slaapmandje (volgens Dierenwelzijn was dit niet aanwezig).Ze beweren ook dat er geen rookmelders zijn : zowel op de bovenverdieping als beneden zijn er verschillende rookmelders. Aangezien ik in het verleden al enkele protestacties heb gedaan tegen het onrecht van Dienst Dierwelzijn willen ze mij uit wraak om die manier breken. Ze brengen gewoon het leven van ontelbare poezen in gevaar. Ieder jaar vangen wij honderden poezen op. Wat als ze de poezenboot gaan sluiten??? Teken aub massaal deze petitielijst aub. Dank bij voorbaat.

Door te tekenen geef ik Mieke Schuddinck - Voorzitster toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.