Randy & Rosie Fandagen zijn Cultureel Erfgoed!

Hou jij ook zo van de Randy & Rosie Fandagen? Wil jij ook dat de Randy & Rosie Fandagen ieder jaar weer terugkeren naar Attractiepark Slagharen? Teken dan de petitie en steun zo de aanvraag om de Randy & Rosie Fandagen te laten opnemen op de Nationale Inventaris Immaterieel Cultureel Erfgoed!

Iedereen heeft wel één of andere herinnering aan de Randy & Rosie Fandagen. We kennen de Randy & Rosie Fandagen sinds onze kindertijd, het maakt deel uit van ons leven. De Randy & Rosie Fandagen zoals we die nu kennen, brengen nog altijd vreugde en plezier voor jong en oud. Er zijn echter wel enkele bedreigingen voor het voortbestaan van dit soort vermaak. Nu is het nog vanzelfsprekend dat de Randy & Rosie Fandagen er zijn, maar hoe ziet de toekomst eruit? We mogen dit erfgoed niet laten verdwijnen! Door de opname op de Nationale Inventaris Immaterieel Cultureel Erfgoed moet er een erfgoedzorgplan opgemaakt worden met borgingsmaatregelen om het erfgoed te laten voortbestaan en door te kunnen geven aan de volgende generaties.

Deze borgingsmaatregelen moeten ervoor zorgen dat de Randy & Rosie Fandagen kunnen blijven voortbestaan en zich verder kunnen ontwikkelen, zodat iedereen in de toekomst nog de kans heeft om te genieten van dit feest !

Teken de petitie, steun de aanvraag en vooral: hou van de Randy & Rosie Fandagen!