Red de reddingbootloods van Moddergat

Onlangs is de Reddingbootloods in Moddergat verkocht. De nieuwe eigenaar wil de reddingbootloods beperkt verbouwen om die geschikt te maken voor verhuur als recreatieverblijf. Dat vinden wij een volstrekt ongewenste ontwikkeling. Wij vinden dat de reddingbootloods beschikbaar moet blijven voor het stallen van de prachtig gerestaureerde roeireddingsloep L.A. Buma (1911). Deze heeft momenteel geen plek.

Wij roepen de gemeente op alles te doen wat in haar vermogen ligt om de reddingbootloods in die functie beschikbaar te laten blijven voor de gemeenschap. Gemeentebestuurders van Noardeast Fryslân laat ons niet in de steek!

084_b_reddingbootloods_2.jpg

Dorpsbelang Paesens-Moddergat en Bestuur van st. Musea Noardeast Fryslân (Museum 't Fiskershúske)    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door Dorpsbelang Paesens-Moddergat en Bestuur van st. Musea Noardeast Fryslân (Museum 't Fiskershúske). Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.