RED DE ZWERFPOEZEN IN MORTSEL

De schepen voor dierenwelzijnvan de stad  Mortsel, Ilse Lacante,  verbiedt dat dierenvrienden zwerfpoezen eten geven. Volgens haar zijn er weien genoeg in de buurt met vogels en muizen en moeten deze dieren hun plan maar trekken.  Aan het zigeunerkamp in Mortsel zijn verschillende verwaarloosde , schuwe poezen die in het verleden onvruchtbaar werden gemaakt en op regelmatige tijdstippen werden gevoerd.    Poezenvrienden worden nu afgedreigd door ambtenaren met gasboetes als ze nog eten zouden geven.

Wij moeten de stem zijn voor diegenen die geen stem hebben.  Het belang van deze petitie overstijgt de gemeente- en politieke partijen grenzen.

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).