Red het Meppelerbos

Hallo iedereen,

Het waterschap wilt het Meppeler wandelbos gaan gebruiken als overloopgebied. Dit betekent dat de dijk langs de Wold Aa wordt weggehaald en daardoor krijgt het water vrij toegang tot het Meppeler wandelbos. Het bos ligt langs de Blankensteinweg tussen de twee sporen.
Het is een klein, maar veel gebruikt stuk natuur. Veel mensen wandelen er met de hond, kinderen spelen er en maken hutten en in het weiland staan enkele pony's. In Meppel is er al zo weinig natuur waar je vrij kunt wandelen en even je honden kunt laten rennen en laten zwemmen, het zou toch zonde zijn als ook dit stukje bos zal verdwijnen.

Als u liever heeft dat het Meppeler wandelbos blijft bestaan, teken dan deze petitie en laat het iedereen weten.
Wij willen voor 4 juni zo veel mogelijk handtekeningen om aan de gemeente te laten zien, dat Meppel het bos wilt behouden. Het Meppelerbos is aan de bewoners geschonken en geplant door kinderen uit Meppel in 1993, wij willen dit bos dus behouden!

Teken deze petitie en steun ons!