Snackkar Johaps moet blijven!

Zet je handtekening voor behoud van snackkar Johaps aan het Wemeldingse strandje! Zonder jullie hulp dreigt Johaps zijn vergunning kwijt te raken. Op 7 mei gaan we naar de bezwarencommissie van Kapelle om hen ervan te overtuigen dat Johaps moet blijven. Daar dienen we van te voren alle (online en offline) verzamelde handtekeningen in.

Wil je nog meer doen voor Johaps? Kom dan ook maandag 7 mei naar het gemeentehuis van Kapelle. Tijdens de openbare bijeenkomst spreken Johan en zijn advocaat de bezwarencommissie toe. Door met veel mensen daar naar toe te gaan, laten we zien hoe belangrijk behoud van Johaps snackkar is. Ga mee als je ons wilt helpen!

Wanneer: maandag 7 mei

Hoe laat: 19:30 uur

Waar: gemeentehuis Kapelle

Spreekrecht

Ieder die dat wil, mag de bezwarencommissie toespreken. Daarvoor moet je vooraf toestemming vragen. Als je nog meer wilt doen voor Johaps, kun jij ook vertellen waarom Johaps moet blijven.

We zijn blij met alle steun die we krijgen!

LET OP: na ondertekening moet je je handtekening nog bevestigen voordat deze definitief wordt. Je ontvangt van petities24.com een email. Daarin staat een link waar je op moet drukken om je handtekening definitief te maken.

Karola van der Endt en Johan Schouwenaar    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Karola van der Endt en Johan Schouwenaar toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.