Sons of Lioth op Graspop 2016

Graspop 2016

Aan legendarische namen met wereldfaam zal het niet ontbreken op de nakende editie van graspop: Black Sabbath, Iron Maiden, Twisted Sister,... de reeds bekende namen spreken tot de verbeelding. Echter, ook Belgisch muziektalent mag gezien (en gehoord worden) worden. De set van "Evil Invaders" wist vorig jaar immers vele metalheads te bekoren met hun mix van Heavy Metal, Thrash en Speed Metal. Hoewel we ons dit jaar al mogen verheugen op La Muerte, een stevige rockband uit het Brusselse, is er nood aan een goeie scheut Belgische Heavy Metal.

Waarom dan ook niet Sons of Lioth programmeren? Deze over the top Heavy Metal band, geboren in Herentout, speelt tegenwoordig overal alle zalen plat en is onvervalste Heavy Metal met een vette knipoog. Ondertussen zijn ze reeds toe aan hun 3e CD en beschikken ze bijgevolg over meer dan voldoende materiaal om een vlammende set te brengen die kan wedijveren met de internationale groepen. Om Merchants of Air te citeren: "Pure heavy metal, influenced by the likes of Hammerfall, Iron Maiden, Judas Priest and Megadeth, brought with a lot of energy, great riffs and awesome vocals, what else could we want?"

Daarom: Fans van het Zware Metaal verenigt u!

Sons of Lioth moet op GMM2016  spelen!

We sturen de petitie door naar de organisatie van GMM2016 als we een miljoen ondertekenaars hebben (of toch minstens 100) en hopelijk kunnen we rekenen op de steun van de Metalgoden om Sons of Lioth live op graspop te mogen aanschouwen.

Ter info volgende links:

Hun homepage:

Review van hun laatste CD op Merchants of Air: