SOS ACE-CHARITY

Beste, De stichting ACE zet zich al jaren in voor de straathonden in Zuid-Spanje. Ondanks het Spaanse beleid doen zij hun uiterste best om zoveel mogelijk straathonden uit de dodingsstations te redden om ze daarna een kans op een beter leven te geven als huishond in bijvoorbeeld Nederland of België. Momenteel is de hondenopvang, de Refugio, hard bezig met hervormingen om de honden beter te kunnen huisvesten. Hier is uiteraard veel geld, tijd en mankracht voor nodig. Tot nu toe ging dit relatief voorspoedig. TOTDAT. Er een inspecteur de Refugio kwam controleren, waarmee men geen problemen verwachtte: de inspecteur gaf aan dat er slechts kleine dingetjes aangepast hoefden te worden en alle honden vond hij er goed uitzien. Plotseling kwam de mededeling dat het oude gedeelte (het enige gedeelte wat momenteel gebruikt kan worden) volledig vernieuwd moest worden. De muren en de wanden, de omheiningen, alles moet vernieuwd worden. Tevens moeten ze in elke straat elektriciteit en lampen aanbrengen zodat een dierenarts tijdens de nacht ten alle tijden de honden kan komen verzorgen en dan voldoende moet kunnen zien, ook is het verplicht een nachtwaker te hebben, die de honden moet in het oog houden tijdens de nachten. Toen er werd aangegeven dat ze echt keihard aan het werk zijn om dit voor elkaar te krijgen, werd er aangegeven: jullie hebben 30 dagen. Is het niet voor elkaar? Dan moet de Refugio dicht. Punt uit. De stichting ACE heeft al het leven gered van 17.600 kansarme straathonden die ten dode waren opgeschreven. Nooit krijgen ze hulp van de gemeente en overheid aldaar. Beste, kunnen jullie deze petitie tekenen zodat er duidelijk kan gemaakt worden aan de burgemeester van Mijas dat 30 dagen niet haalbaar is en dat deze fantastische organisatie meer tijd krijgt ? De moeder en sturende kracht achter deze stichting is Fabiënne Paques, de site van de stichting met contactgegevens is www.ace-charity.org ALVAST ONTZETTEND BEDANKT!!! Vriendelijke groeten,

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door Linda Melchior/Nancy Janssen. Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.