Deutsch: UNTERSTÜTZUNG DER ERNENNUNG STRANDSEGELN ASNELLES OJ 2024
English: SUPPORT THE CANDIDACY FOR ASNELLES FOR THE SAND YACHTING 2024 OLYMPIC GAMES
Español: FIRMO PARA QUE EL CARRO A VELA VENGA A SER DEPORTE OLIMPICO FRANCIA 2024
Français: SOUTENEZ LA CANDIDATURE CHAR A VOILE ASNELLES JO 2024/ SUPPORT THE CANDIDACY FOR ASNELLES FOR THE SAND YACHTING 2024 OLYMPIC GAMES
Italiano: SOSTENERE LA CANDIDATURA DI ASNELLES PER I 2024 Giochi Olimpici DI CARRI A VELA
Português: Assine para que o carro à vela seja reconhecido como desporto olímpico nos "Jogos Olímpicos de Asnelles 2024" em França.
русский язык: ПОДДЕРЖИТЕ ВИД СПОРТА ПАРУС НА КОЛЁСАХ г.АНЕЛЬ НА ОЛИМПИЙСКИХ ИГРАХ 2024
中文 (Zhōngwén), 汉语, 漢語: 你们都支持阿斯内莱二零二四奥林匹克运动会的陸上風帆候选

STEUN DE BENOEMING STRANDZEILEN TE ASNELLES (FRANKRIJK) VOOR OLYMPISCHE SPELEN VAN 2024

Volledige informatie te vinden op onze Facebook-pagina: https: //www.facebook.com/charavoiles/

Ik onderteken dat het strandzeilen een Olympische sport wordt en verdedig de waarden van vrijheid en vrede van alle naties. Het prachtige strand van Asnelles , ideale plaats om te strandzeilen en in ieders geheugen gegrift als aansteigerplaats tijdens de landing op Normandie van 6 Juni 1944. Deze landing die viert haar 80 -jarig bestaan in 2024! Het zou prachtig zijn mocht een van onze laatste oorlogsveteranen het startschot kunnen geven precies 80 jaar later na deze historische landing
Bedankt voor uw steun , François Garnavault

Jeux-olympiques1-854x4818.jpg

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).