Stichting Cello hoort veilig te zijn. Wij zijn niet veilig! Ze maken mensen helemaal tot op het bot kapot!!

Screenshot_20181220-111338_Google.jpg

Hallo,

Stichting Cello is een setting voor mensen met een verstandelijke beperking. Daar kun je o.a begeleid wonen zoals wij. Stichting Cello is berschermd en veilig wonen. Maar veiligheid kunnen ze in ons pand niet bieden. Wij hebben 2 woonlagen in ons pand. Woonlaag 1 is met veel zorg en woonlaag 2 meer zelfstandiger. Wij wonen op woonlaag 2.

Wij zijn 4 weken geleden bedreigd door een medebewoonster met een mes en die medebewoonster maakte veel steekbewegingen, blokeerde onze uitgang en ga zo maar door.

Cello vind dat deze medebewoonster ziek is en bied geen veiligheid meer voor ons. Die client word nu behandeld in een gesloten setting. Cello vind dat een pilletje genoeg moet zijn om weer verder te kunnen.

Ze achten de kans groot (meer als 50%)  dat die medebewoonster weer bij ons terug komt.

Cello maakt verkeerde vorderingen. Gisteren 18 december 2018 is die medebewoonster komen praten bij ons op de woning om excuses te maken maar van excuses weinig te zien. Ze heeft heel de woonlaag op zijn kop gezet.

De bazen van Cello zeggen allemaal dat ze het meenemen en in gesprek blijven maar ze bieden geen enkele oplossing. Ze willen die medebewoonster weer terug op de woning laten wonen bij ons. Cello heeft gezegd dat als die medebewoonster niet meer terug zou komen dat ze dan veel moeten regelen. Daar zijn ze te lui voor namelijk!  Wij hebben tegen iedereen gezegd dat wij dit niet accepteren en bang zijn! Maar de mensen die hierover gaan die hebben hier maling aan. Wij krijgen zowel lichamelijke als geestelijke klachten zoals: uitingen van stress, paniekaanvallen, stem valt weg, pijn op de borst, hartkloppingen. We gaan er aan onderdoor. Maar Cello vind geld belangrijker als een client.

Dit kan zo niet langer! Stichting Cello hoor veilig te zijn voor iedereen!

Misschien woont Uw kind of famillie en of bekende ook bij Cello. Teken voor die veiligheid. Wij wensen niemand dit toe.

Daarom vragen wij Uw hulp om deze petitie samen te tekenen.

Wij hopen op uw hulp.

Groetjes,

Corine van Rosedaal & Lisanne van Rossum

Door te tekenen geef ik Corine van Rosedaal toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.