Stichting SunFlowers Ranch moet blijven bestaan

Welkom

Onze Ranch is gesitueerd op het terrein naast Verpleeghuis Altenova en tegenover Verpleeghuis Eldenstaete. Onze doelstelling is om mensen en dieren dichter bij elkaar te brengen, met name bejaarden, kinderen en minder validen. Dit doen wij door de dieren in te zetten in educatie, zorg en therapie.

Het is geweldig te zien hoe het mes aan twee kanten snijdt, hoe kinderen, bejaarden en minder validen opknappen van een bezoekje aan of van de dieren. De therapeutische werking van dieren op mensen is intussen heel bekend. Daarnaast zijn onze dieren voor 98 % opvangdieren, die na gebleken geschiktheid in het programma worden ingezet en zo voorvechters worden voor meer respect en welzijn voor het dier.

De Gemeente Arnhem wil dat wij volgend jaar 2015 onze vertrouwde locatie moeten verlaten. De bewoners van Verpleegthuis Altenova en Verpleegthuis Eldenstaete worden zo ook van hun bezigheden en plezier op onze Ranch ontnomen.Onze activiteiten voor Jeugdland, BSO, Stageopvang,Praktijklessen Produs, kindermiddagen, Kinderfeestjes , doe een Wens, Stichting Joost,Kinderhopits Gend om maar een activiteiten te noemen lopen ernstig gevaar.

Zet uw handtekening als u wild dat onze Stichting Sunflowers Ranch kan blijven bestaan zodat wij onze dieren een toekomst kunnen blijven bieden en onze activiteiten door kunnen gaan