STOP DE BROODFOK

Beste dierenvrienden,

Naar aanleiding van weeral een dode kennelpup wil ik deze petititie opstarten.

Ik ben in contact gekomen met een persoon die een pup gekocht heeft in de kennel HET HEZEHOF, de persoon ik kwestie had daar een pup gekocht maar na een aantal dagen begon deze erg ziek te worden. Het beest heeft enorm afgezien en zelf 3 weken bij de dierenarts gelegen om het er toch nog boven te laten komen. Tot grote spijt is de pup overleden. Informatie kan je terugvinden op  Facebook, bij de groep STOP DE BROODFOK!

Daarom roepen wij u op om deze petitie tegen de BROODFOKKERS te tekenen en door te sturen naar vrienden en kennissen  zodat er kan ingegrepen worden en om onze stem te laten horen. Hoe meer mensen dit doen hoe meer stemmen we kunnen voorleggen aan de bevoegde instanties. Ook vragen wij om eventuele ervaringen met ons te delen of uit te legeen zodat deze gebundeld kunnen worden.  Hiermee kunnen wij zien waar en met welke fokkers de meeste problemen zijn.

Het doel is om onze stem te laten gelden, laten zien dat er verschillende mensen, dierenvrienden en groepen achter ons staan om eens aan de alarmbel te trekken zodat dit moet stoppen

De BROODFOKKERS blijven gewoon hun zinnetje doen en dit ten dupe van de aangeboden pups, hun ouders en de mensen die deze pups kopen. De pups worden ZIEK verkocht met meestal de dood tot gevolg. Als je hen dan contacteert, zeggen ze gewoon : 'kom maar een andere pup kiezen', weeral geld in de lade. Wie gaat er na zo'n strijd om een pup in leven te houden nog terug om een andere te gaan halen, wetende dat je kans GROOT is dat ook deze pup ziek is.

Deze broodfokkers zitten niks in met de dieren , ze laten de teefjes constant dekken en wanneer deze niet meer kunnen opbrengen worden deze genegeerd en zelf achter gelaten als grof huisvuil zodat deze eigenlijk gewoon verkomeren en aan hun lot worden overgelaten. Meestal getraumatiseerd en met heel veel PIJN.

Indien u een pup wenst te kopen en u twijfelt als u met een broodfokker te maken heeft, vraag steeds om de moeder te zien van de pups, staat men dit niet toe of aarzelen ze met hun antwoord, pas dan op want dan gaat het meestal om een broodfokker. Dus Hou je ogen en oren goed open.

Dus mensen als jullie een hart voor dieren hebben, teken en deel deze petitie zodat de stem van de gewone burger ook eens gehoord wordt en dat de broodfokker nog eens in de media komen zodat vele mensen weten wat er allemaal gebeurt met weerloze dieren die enkel pups moeten baren en later aan hun lot worden overgelaten met verdriet en pijn.
Dit doet men zelfs niet met mensen, maar met dieren mag dit blijkbaar wel.

STOP DE BROODFOK

DANK U VOOR JULLIE STEUN NAMES DE GETROFFEN MENSEN