Stop de Facebook pagina "Your Dog Sucks"

Beste hondenbezitters, dieren liefhebbers en mensen met gezond verstand.

Op Facebook is een pagina actief genaamd "Your Dog Sucks" Deze pagina is dusdanig hond onvriendelijk, dat men afbeeldingen toont waar honden mishandeld, vergiftigd, verwaarloosd en gedoodt worden.

DIT KAN EN MAG NIET GETOLLEREERD WORDEN!!!

Sinds 1 Juli 2014 is het doden van honden (en katten) gelukkig strafbaar geworden! en dan nog wordt dit getollereerd??

Na herhaaldelijk verzoek via de officiele kanalen via Facebook is deze pagina nog steeds online. Facebook geeft als reactie "We hebben de pagina beoordeeld die jij hebt gerapporteerd vanwege gewelddadige beelden, maar zijn niet van mening dat deze in strijd is met onze Richtlijnen voor de community."

Neem zelf een kijkje op deze pagina en oordeel zelf : Your Dog Sucks

Let op, mensen met een zwakke maag niet kijken op deze pagina.

In america is het zelfs al in de media geweest dat mensen pissed off zijn over deze pagina. En nog steeds is deze online. Laten we dit stoppen, en wel hier en nu.

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door Pierre R. Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.