Stop de propaganda van Kevin p Robertson.

Screenshot_20171120-1150451.pngTijdens de jaarlijkse terugkomende Zwarte Pietendiscussie is er een journalist genaamd Kevin P. Robertson die eenzijdig verslag doet van alle anti Zwarte pieten acties. Daarin schroomt hij niet om adresgegevens van mensen online te zetten. Ook zijn de verslagen opruiend, ongepast, hij valt mensen lastig en confronteert op een manier waardoor hij agressie uitlokt. Dit is een ongezonde manier van journalistiek; als het dat al genoemd mag worden. Wij dienen een officiële klacht in bij de NVJ (Nederlandse Vereniging van Journalistiek) bekrachtigd door deze petitie.

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.