STOP DIE ONZIN, WE ZIJN JULLIE GELEUTER MEER DAN BEU

De nieuwe regelgeving van Geert Bourgeois (N-VA) omtrent COUCHSURFING is regelrecht belachelijk!!! Nu mag je in je eigen huis al niet meer zomaar eender wie ontvangen. Alsof wij in onveilige en onhygiënische woningen leven. Dus naast de VERPLICHTE brandverzekering komen er weer maar eens een hoop regeltjes bij. Laten we duidelijk wezen;  COUCH SURFING heeft in België + 25.000 aanhangers en daar wil de overheid gewoon een graantje van meepikken.

Ondertussen knabbelt diezelfde overheid steeds verder aan onze vrijheid. Vandaar deze oproep tot BURGELIJKE ONGEHOORZAAMHEID. WIJ DOEN IN ONZE EIGEN WONING WAT WE ZELF WILLEN VERDORIE! Bourgois (N-VA), bemoei u niet met ons privéleven. Mensen worden er ziek van dat voor elk initiatief regeltjes en vooral een bemoeizuchtige overheid om de hoek staat te kijken. Democratie? Laten we er over zwijgen;  alles wordt in Brussel bepaald! Altijd maar verplichtingen en sancties. WE SPUWEN HET UIT BESTE POLITITIE! In China verbieden ze de bevolking ook om contact te hebben met toeristen. Uw partij Mijnheer Bourgois heeft nog wel meer van die dictatoriale trekjes;  zoveel mogelijk controle uitoefenen en bestraffen voor wie buiten de lijntjes loopt. En maar kappen op andere partijen over verhogen van belastingen...  wie knijpt hier de citroen nu verder uit. En dan maar schuilen onder de paraplu van brandveiligheid en hygiëne.

Couch Surfing heeft te maken met SOCIAAL CONTACT ZOEKEN, het verrijken van je horizont door kennis te maken met andere culturen. En de manier waarop dit gebeurt kan je toch niet vergelijken met hoteluitbating. En wat er ook van zij beste Politici, digitale revolutie kan je niet tegenhouden.

VLAANDEREN VAKANTIELAND? Niet dus!

STOP DIE ONZIN, WE ZIJN JULLIE GELEUTER MEER DAN BEU!!!