Stop Dierenmishandeling Dierenzaak Vlieland Leiden

We hebben geconstateerd dat Dierenzaak/Dierenwinkel Vlieland in Leiden zich niet houd aan de wetten en plichten tot het verzorgen en verkopen van dieren.

Het blijkt dat dieren niet goed verzorgd worden en ook vetgemest worden. Dieren kunnen niet bewegen, hebben soms geen eten en kunnen totaal niks doen als ze worden aangevallen. Ze worden vetgemest, hebben huidziektes en zijn soms gewond. Er is totaal geen overzicht en mensen die kunnen elk diertje pakken en gooien waarheen ze maar willen. De veiligheid is daar slecht en je kan bijna geen kant op door de vol gepropte winkel.

De dieren leven in vieze hokken!! Help ons om deze dierenmishandeling te stoppen! Teken DIT!

Citaat: "Ze worden daar vet gemest.. voor het laatst dat ik daar was zat er 1 met schurft en dik dat dat beessie was.. egt zielig"
Citaat: "ja en de vogeltjes zitten op de grond dat betekend dat ze ziek zijn of dood gaan mijn ratje komt dervandaan en haar dood is echt niet normaal, zo zielig en als de hegedissen of de baardagamen gaan vechten dan doen ze er niks aan zelfs de vogelspinnen krijgen niet het normale voer en de ara die binnen zit word de snavel niet van bijgewerkt vind t echt zielig dat de dierenbescherming er niks aan doet vind ik nog erger"
Citaat: "heb daar een gerbil gekocht die na een paar dagen ineens raar ging doen. Terug gebracht en 2 nieuwe gekregen. Ze leken gezond, maar de afgelopen nachten hebben ze zwaar gevochten. Allebei onder het bloed en eentje wankel rond en de andere mist een deel van haar staart (2 vrouwtjes, zusjes). De gerbil die we 8 weken terug terugbrachten ligt daar nog steeds half dood te gaan en hun zeggen dat er niks mis is."

Help ons dit dierenleed tegen te gaan en teken onze petitie snel!

Na het weekend worden er foto's gemaakt van hoe de winkel is en hoe de hokken eruit zien. We gaan er alles aan doen om dit te stoppen!

Anonieme dierenliefhebbers    Neem contact op met de schrijver van de petitie