Stop dringend de bouw van 11 appartementen, 3 studio's en 20 ondergrondse parkings in Diegem dorp!

119.JPGAls inwoners van de Frans Buekenhoutstraat en de Regimentsberg zijn we zeer bezorgt over de bouw van de zoveelste appartementsblok in ons dorp. Hierdoor zullen alle flats frontaal uitkijken op onze tuinen. We zullen geen greintje privacy meer hebben. En er komen dan ook nog eens vier bouwlagen. Dat maakt dat deze flats niet alleen een inkijk hebben in de aanpalende tuinen, maar dat de hele buurt zijn privacy hier verliest.

Dat er gebouwd mag worden is normaal en daar hebben we geen enkel probleem mee. Maar we begrijpen niet dat de projectontwikkelaar op die plaats zo'n groot project wil inplanten.

In het verleden is ons groen al meerdere malen ingepalmt geweest door projectontwikkelaars, waardoor onze kinderen speelruimte verliezen!

Het is daarom HEEL belangrijk dat iedereen in Diegem en Machelen deze petitie ondertekend, zodat we een duidelijk signaal kunnen geven dat er vanaf NU EEN BETONSTOP MOET KOMEN!

Door te tekenen geef ik Mohamed Akaychouh toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.