Stop! Geen toekenning bouwvergunning Vetas Lokeren!

Beste dierenliefhebbers,

Er is een nieuwe bouwvergunning aangevraagd op 5 augustus 2014 voor een asiel en een pension in de Vogelzangstraat 11, 9160 Lokeren.

Hier kan protest aangetekend worden via deze weg tot 4 september 2014. Echter hoe sneller we massa handtekeningen hebben hoe sneller halt kan geroepen worden, zodat de overheid kan door drukken met over te gaan tot sluiting.

Enkel Belgische dierenvrienden mogen tekenen binnen dit verzet.

Er is reeds een afspraak bij de heer Filip Antheunis, burgemeester van Lokeren waarbij de nodige documenten zullen neergelegd worden om de bezwaren te staven.

In 2011 is er reeds een bouwvergunning aangevraagd welke er voor diende te zorgen dat de renovatiewerken zouden worden uitgevoerd en dat de mestkelders zouden worden voorzien van een deftige installatie toe zuivering, alsook alle kennels diende voorzien te worden van het nodige licht en verwarming.

Dit is alles is nooit uitgevoerd, doordat er interne mensen verleden jaar zelf klacht hebben neergelegd is de molen aan het lopen gegaan, deze zijn blijven door werken achter de schermen om de situatie een stop toe te roepen.

Door het met modder gooien van enkele ex vrijwilligers ondersteund door flarden van waarheden naar de crew toe welke van 2012 tot begin 2014 aanwezig waren gaf dit een wending waarbij de interne mensen het over een andere boeg diende te gooien en de handen in elkaar moesten slaan met andere vroegere insiders. (Let wel op, dit zijn ex-werknemers die hier tegen in gaan, geen vrijwilligers)

Het dossier is ondertussen volledig aangevuld, met officiële mails en verslagen.

Laat deze toestanden niet langer toe, teken verzet aan tegen de toekenning van de bouwvergunning.

Voor mensen die interesse hebben hoe het kluwen er uit ziet, kunnen grasduinen in de Kruispuntbank van Ondernemingen.

Hierbij wensen wij te melden dat hier geen enkele schending op de privacywet vermeld staat, Kruispuntbank is een openbare instantie zodat iedereen kan kijken hoe de situatie van vennootschappen werken.