Stop geklaag over geluidsoverlast op Curacao

Wij, burgers van Curacao zijn TEGEN het aanvechten van vergunningen voor gelegenheden/feesten in woonwijken op basis van geluidsoverlast of onrechtmatige hinder.

Wij vinden het zeer ongepast dat een groep mensen willen bepalen wat overlast inhoudt. En petities indienen om feesten en gelegenheden aan te passen. Hierdoor gaat het feest vaak verloren of moet de club uiteindelijk sluiten. Deze gelegenheden staan nu eenmaal in woonwijken. Als deze allemaal gesloten worden, blijven er geen buurtclubs over wat wel bij Curacao hoort.

Wij vragen dat de regering en bestuur van Curacao nu eindelijk luistert naar de meerderheid van de bevolking. Stop om regels toe te passen waarbij feesten in woonwijken aangepast worden, dit gaat ten koste van onze gewoontes als Curaçaose bevolking.

Stòp reklamo riba molèster di zonido.

Nos komo siudadanonan di Korsou, ta KONTRA di e petishon di sierto grupo ku ke pa stop di duna permit pa fiesta o evenementonan den barionan habitá. Esaki bou di e preteksto di 'molèster di zonido'.

Ta ora pa nos gobiernu i mandatarionan pone oído na e mayoría di nos poblashon.
Ta basta di pone regla ku ta bai kontra di nos kustumbernan kultural i tradishonal. Kontinuidat di aspektonan sosial ku ta típiko di Korsou ta baiendo perdí! Nos a pèrde hopi kaba! Kuantu mas?!

Deje de quejarse sobre la molestias por ruido

Nosotros, ciudadanos de Curazao, estámos EN CONTRA del petición de la concesión de licencias para las ocasiones / fiestas en áreas residenciales con respecto a la base de molestias por ruído y todo lo que esto implique de aquerdo a residentes.

Pedimos que el gobierno y la administración de Curazao escuchen a la mayoria de la población para que no impliquen reglas injustas a expensas de nuestro hábitos, que son acontesimientos que suceden por la mayoria una vez al año. Estos es nuestro hábito y nuestro costumbre.