stop hondenbelasting

Kunt u zich ook zo kwaad maken over hondenbelasting? We hebben veel over voor onze trouwe viervoeter. Maar gaat de hondenbelasting niet een beetje ver? Ze krijgen veel geld, omdat wij een hond willen. Maar wat word er van dat geld gedaan? Ze mogen het geld gebruiken voor algemene middelen. Dus dat betekend dat niet al het geld voor uitlaat veldjes, poepbakken en onderhoud word gebruikt! Ongeveer 30% van de gemeenten in Nederland heeft het afgeschaft. Nu de rest nog! Volgens het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) verwachten de Nederlandse gemeenten die hondenbelasting heffen er dit jaar ongeveer 64 miljoen euro mee binnen te halen. Een belachelijk groot bedrag! Vind u ook dat honden belasting afgeschaft moet worden? Teken dan snel deze petitie en wie weet lukt het ons!

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door Jamy . Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.