Stop legaal ruïneren van (ex)partner door narcist.

6FFEBE77-C219-44C4-A1FC-1A31A0AC77B3.pngWanneer je in Nederland eigenaar bent van een huisdier,en dit huisdier mishandelt ben je strafbaar.

Wanneer je in Nederland partner bent van een narcist/psychopaat en je na vaak jarenlang mishandeld,misbruikt,gemanipuleerd,geïsoleerd te zijn,je onttrekkken wilt aan de controle van deze narcist/psychopaat,is het mogelijk dat,alhoewel je al compleet kapot bent,je legaal nog verder geruïneerd wordt.

De narcist heeft nl.allang gezorgd dat hij/zij ingedekt is,en gaat zijn/best doen controle te krijgen over de omgeving.

Tot grote verbijstering van het slachtoffer,de prooi van het roofdier,gelukt dit ook haast altijd.

Terwijl de dader als slachtoffer beschermd wordt,is het werkelijke slachtoffer een roepende in de woestijn.

De dader is zo sluw en medogenloos,dat hij/zij door manipulatie gesteund wordt door het rechtssysteem,om de prooi nog verder op te jagen en zodoende te vernietigen.

Want dat is het doel,vernietigen van degene waar de narcist geen controle meer over heeft.

Er is geen enkele instantie die het voor de prooi opneemt.

Zo kan het gebeuren dat bv. een moeder,die haar kinderen wil en moet beschermen tegen de tirannie van vader,juist de Kinderbescherming of Jeugdzorg tegen zich gekeerd ziet,en zodoende uit de ouderlijke macht wordt gezet.

Zo kan het gebeuren,dat bv een mishandelde vrouw,met een aangifte op zak,voorlopige voorziening over de echtelijke woning vraagt,zelf de woning moet verlaten onder dwang van een rechterlijke uitspraak.Omdat de rechter onder de indruk was van het vaak onder tranen en met veel drama gespeelde toneelspel van de dader.

Zo kan het gebeuren,dat wanneer je echtscheiding aan vraagt omdat je een huwelijk hebt geleeft waarin je van een levenslustig persoon tot een psychisch wrak gemaakt bent,daarna ook nog financieel geruïneerd wordt,en je daardoor in de schuldsanering terecht komt en je eten moet van wat de voedselbank je toe bedeelt.

De instanties hebben dan maar één antwoord:”u was in gemeenschap van goederen getrouwd,dus u bent medeverantwoordelijk”

Vandaar dat het in een huwelijk ruïneren van een partner,die je eens beloofde lief te hebben,en voor te zorgen,gelegaliseerd is.

Wordt het niet eens tijd dat de instanties die te maken hebben met dit soort echtscheidingen het werkelijk slachtoffer geloven en beschermen?

Wordt het niet een tijd dat de ogen open gaan voor de werkelijk verantwoordelijkheid,nl die van de dader?

Omdat in vele van dit soort drama’s maar één kant van het verhaal zit.

In dit soort drama’s is er maar één aanstichter van het vuur waar de rook vanaf walmt.

Teken aub  deze petitie en stop dit hemeltergend onrecht,zodat de vernietigende invloed van gewetenloze mensen op onze maatschappij een halt wordt toe geroepen.

Help mee de om de radeloos om hulp schreeuwende slachtoffers in bescherming te nemen tegen deze legale tirannie.

ps na ondertekening op deze site ontvangt u een email met daarin een bevestigingslink.

wilt u daarmee uw handtekening bevestigen?

het zou jammer zijn wanneer uw handtekening verloren gaat.