STOP Stadsbank van Lening/De Overheid met het zichzelf toeëigenen van panden van burgers die laat zijn met Herbelenen.Onze panden zijn van emotionele waarden, ons Monument.Wij Kopen onze panden terug.

Stadsbank van Lening is zonder enige concurrentie de oudste Gemeentelijke Dienst van Amsterdam.

De doelstelling van het allereerste begin van Stadsbank van Lening was, contant geld verstrekken op basis van een onderpand dat binnen een aantal maanden weer kan worden teruggekocht met de verstrekte som gelds plus de rente, beleenkosten in de termonologie van de Stadsbank van Lening.

Nu krijg je negen maanden de tijd om rente te betalen, of terughalen binnen negenmaanden. Ben je 1 minuut te laat na de laatste beleendag  met rente betalen, heb je een probleem, want dan is jou pand eigendom van de Overheid/Gemeente. Ze willen jou eigen pand dan niet meer aan jou verkopen. De Overheid/Gemeente laat de panden smelten of verkoopt onze panden zelf aan welk bedrijf ze willen.

Wij worden op zo een manier misleid/misbruikt. Dit willen wij Nu voorkomen. Wij willen hoe dan ook zelf onze panden terugkopen. Gemeente/Overheid, breng ons terug naar Die oude tijd van het allereerste begin van Stadsbank van Lening. Wij hebben het al moeilijk genoeg in deze maatschappij. De armen worden armer, De rijken worden rijker.

Velen verlaten Tegenwoordig zelfs 1minuut na  de laatste herbeleendag het pand met verdriet/huilend. Want wat hoor je bij de balie? U bent laat, dat pand is nu van de Overheid/Gemeente u bent 1minuut te laat en u kunt het niet terugkopen. Gevoelloos.

Erfenissen raken wij kwijt, Panden met betekenis, Panden van Emotionele Waarden, Panden gekregen als je geslaagd was voor een examen, groot meisje geworden was, geboorte van je kind, Panden van een overleden vriend/familie.

DIT ALLES RAAKT MIJ DIEP IN HET HART. VANDAAR DAT IK DEZE PETITIE GESTART BEN. Met deze tekst 1 minuut van onbedachtzaamheid kan maken dat men jaren schreit.

Soms wil je op tijd rente gaan betalen, maar door onvoorziene omstandigheden/ziekte/geen geld, lukt dat niet, al leg je ze duizendmaal bij de balie uit, interesseert het hen niet.

Stop die machtspelletjes nu Overheid/Gemeente. Geef ons  aub Nu weer de mogelijkheid onze panden terug te kopen zoals oudsher.

Door te ondertekenen, machtig ik Joy Van Re om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...