Stop uit huis zetting oudere echt paar Utrecht Kanaleneiland

UTRECHT - De SP en DENK in de Utrechtse raad maken zich boos over een ouder echtpaar dat eerder deze week uit huis is gezet. In hun huis lag een grote hoeveelheid contant geld

De burgemeester sloot de woning omdat er een verband werd gelegd met drugshandel.
De partijen benadrukken dat niet het echtpaar maar hun zoon de verdachte is in de drugszaak. Volgens SP en DENK wordt het echtpaar onevenredig zwaar gestraft voor de vermeende misstappen van hun zoon.

De SP zegt dat de buurt geen overlast ervoer door de eventuele drugshandel. DENK noemt het handelen van de burgemeester "volstrekt bezopen". De partij vindt het een "schande" dat de gemeente kwetsbare ouderen zo behandelt en vraagt de burgemeester de kwestie te heroverwegen en de ouders toe te staan terug te keren naar hun woning.

Help Alstublieft deze vader en moeder die nu nergens wonen moeten terug naar hun eigen huis waar ze al meer dan 30 jaar in wonen. Stop uit huis zetting. Hoe meer handtekeningen hoe eerder ze hun huis in kunnen. Zie https://www.gelderlander.nl/utrecht/man-72-en-zijn-vrouw-56-in-kanaleneiland-uit-huis-gezet-om-drugshandel-zoon~a187ae0e/

Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan in uw spam. Of ongewenst mail Vergeet deze mail niet te bevestigen! alstublieft deel het overal Dankje wel

Organisatie buurthuis Kanaleneiland    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Organisatie buurthuis Kanaleneiland toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.